سفارش تبلیغ
صبا ویژن


... حس ِ پنهان

نشسته ام بر سر ِ سجاده ی نماز

در حضور ِ تو

ولی فکرم پیش ِ دیگری است

و تو ...

از دست ِ من ، خسته نمی شوی...

نگاهم می کنی و من نگاهم ، سوی دیگری است

و تو...

از دست ِ من ، خسته نمی شوی...

مرا به خود می خوانی و من ، دیگری را به خود

و تو...

از دست ِ من ، خسته نمی شوی...

دوستم داری و من ، دلم پیش ِ دیگری است

و تو...

از دست ِ من ، خستــــــــــه نمـــــــــــــی شوی...

و...

هر روز ...

تکرار می شود...

آغوش ِ باز ِ تو

و گریــز ِ دوباره ی من ...

لبخند ِ مهربان ِ تو

و ..

بی اعتنایی ِ من...

و هر روز تکرار می شود خطاب ِ  "عبدی"  ات...

و سر به هوایی ِ من...

ای

هو السلام ُ و هو المحبوب ِ

مـــــــــن ...

راستی چقدر مرا دوست داری ...

و من با همه ی سر به هوایی و بازیگوشی ام ....

هـــــــــلاک ِ

" عبدی "

گفتن ِ تو َام ...

ای خـــــــــــدا...


نوشته شده در دوشنبه 90/12/8ساعت 9:59 عصر توسط زهرا.م نظرات ( ) |


Design By : Pichak