سفارش تبلیغ
صبا ویژن


... حس ِ پنهان

میترسم از نبودنت و از بودنت بیشتر...

نداشتن تو ویرانم میکند و داشتنت متوقفم ...


وقتی نیستی کسی را نمی خواهم و وقتی هستی تورا می خواهم...

رنگهایم بی تو سیاه است و در کنارت خاکستری ام ....

خداحافظی ات به جنونم میکشاندو سلامت به پریشانی ام !
بی تو دلتنگم و با تو بیقـــــــــــــــرار....
بی تو خسته ام و با تو در فرار ...

در خیال من بمان . . .


از کنار من برو . . .

من خـــــــــــــــــــــــــو گرفته ام به نبودنت...

****************************


امشب همه چیز رو به راه است
همه چیز آرام.....آرام ... باورت می شود ؟ دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یاد تو "
تو نگرانم نشو !
همه چیز را یاد گرفته ام !
راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !
تو نگرانم نشو !!
همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !
یاد گرفته ام ....نفـــــــــــــــــس بکشم بدون تو......و به یاد تو !
یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...
و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !
تو نگرانم نشو !
همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که بی تو بخندم....آره درست شنیدی!من بدون تو مـــــــیخندم...


و تازه فهمیدم دنیا بدون تو چقـــــــــــــــــــدر زیباست . . .!!!


نوشته شده در جمعه 90/9/4ساعت 7:10 عصر توسط زهرا.م نظرات ( ) |


Design By : Pichak