سفارش تبلیغ
صبا ویژن


... حس ِ پنهان

شهادت عشق

شهادت محبت

شهادت مولای خوبی هاتسلیت. علی عشق است.

علی ایینه تمام خوبی هاست. من چگونه با این کلمات ناقص از علی بگویم.

که امشب تمام دنیا، اسمان و زمین گریه میکنند. ای علی چه راحت پر کشیدی رفتی گریه یتمان کوفه ماند ‍،کوفه بی وفا

سبحان الله. کلمات ناقص من شاید بتواند واژه تسلیت من را برساند

چه مبارک سحرى بود و چه فرخنده شبى آن شب قدر که این تازه براتم دادند

هاتف آن روز به من مژده این دولت داد که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

قال موسى (علیه السلام):خداوندا! مى خواهم به تو نزدیک شوم، فرمود: قرب من از آن کسى است که شب قدر بیدار شود، گفت: خداوندا! رحمتت را مى خواهم، فرمود: رحمتم از آن کسى است که در شب قدر به مسکینان رحمت کند: گفت: خداوندا! جواز گذشتن از صراط را از تو مى خواهم فرمود: آن، از آن کسى است که در شب قدر صدقهاى بدهد. گفت خداوندا! از درختان بهشت و از میوههایش مى خواهم، فرمود: آنها از آن کسى است که در شب قدر تسبیحش را انجام دهد گفت: خداوندا! رهایى از جهنم را مى خواهم، فرمود: آن، از آن کسى است که در شب قدر استغفار کند: گفتخداوندا خشنودى تو را مى خواهم، فرمود: خشنودى من از آن کسى است که در شب قدر دو رکعت نماز بگذارد.

 

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

امشب سر مهربان نخلى خم شد،،، در کیسه نان بجاى خرما غم شد/ در کنج خرابه ها زنى شیون کرد ،،، همبازى کودکان کوفه کم شد..

 ... امشب

           

                 


باز امشب عشق تنها می شود ... زخم،سهم فرق مولا می شود
آفتاب عشق،گلگون می شود ... سینه ی سجاده پرخون می شود
پشت نخل آرزو،خم می شود ... داغ حسرت،سهم آدم می شود
جاده می ماند غریب و بی سوار ... ذوالفقار عدل می گیرد غبار
خدایا! بحق شهید شب های قدر،تقدیر مارا محبت و ولایت و پیروی راه مولا علی

علیه السلام رقم بزن/آمین

...التماس دعا


نوشته شده در سه شنبه 88/6/17ساعت 5:0 عصر توسط زهرا.م نظرات ( ) |


Design By : Pichak